Tuesday, February 3

katastrofi

Omani on tyhjä.Nyt kaatuu kaikki taas niskaan. Sellosta hajosi talla: korjauksen kustannusarvio sellaiset 160€. S. syyttää minua siitä, että Valon juhlan 2002 vuokraa ei ole vieläkään maksettu - seuran puheenjohtaja on se, joka hoiti tapahtuman raha-asiat, jolla on niiden bileiden rahat ja jonka vastuulla laskujen maksu on, mutta nyt vuokrasta on maagisesti tullut minun syyni. J. on kyllä jo myöntänyt, että se on hänen oma hommansa, ja olen antanut hänelle laskun tiedot useaa otteeseen.

Valon juhlaa 2003 ryhdyimme tekemään kun alkuperäinen järjestäjä jättäytyi hommasta. Alkuperäisen paikan varauksen hän perui, noin viimeisenä tekonaan. Paitsi että ei perunutkaan, ja nyt minua ja Annia syytetään siitä. Mistä helvetistä minä olisin voinut tietää ettei sitä varausta ole peruttukaan vaikka minulle niin väitettiin? Telepatialla?

En vittu enää ikinä järjestä mitään enkä ainaaan kenenkään kanssa. Enkä ainakaan kuuntele aiheettomia syytöksiä ihmiseltä joka ylitti Viikinkipitojen ruokabudjetin seitsemälläkympillä tietäen täsmälleen ettei sellaiseen ole varaa.